Tuesday, January 4, 2011

: Selamat sudah :

Alhamdulillah...

Umi dah selamat sampai Malaysia..shu pun dah selamat sampai Hull..

Dengan bag besar dan anak-anak yang kecik ni, kami balik dengan train..macam-macam dugaan yang ada sementara nak sampai ke destinasi..umi mesti faham kan..

Masa dari Hull ke London pun, macam tu lah..turun naik train..4 atau 5 jam jugak perjalanan..yang anak-anak pulak merengek-rengek kepenatan..tapi adatlah..beranak kecik..baru anak-anak belajar kesusahan sikit..kalau dekat Malaysia..nak pergi mana-mana naik kereta..untungnya mereka kan..

Sampai rumah je, bila terpandang bilik yang umi selalu guna tu, hati jadi sayu balik..tapi shu harus strong! hati kena kental bila berjauhan dengan orang-orang tersayang..ini keputusan kami pilih dulu..kami disini mencari rezeki yang lebih baik..kena ketepikan kesenangan sekejap..InsyaAllah pasti ada ganjarannya kan..

Called umi, dia pun sihat dan happy sebab dapat jumpa ayah balik..yang Ayah shu pulak sure happy giler..sebab tak payah nak makan nasi bungkus lagi..haha

oklah, banyak kerja rumah nak kena settle, baju nak kena basuh dan lipat..dulu umi ada bantu sikit-sikit..sekarang ni semua kena buat sendiri secara perlahan-lahan..biasalah berhenti sekejap bila anak-anak nangis minta itu dan ini..haha

daaaaa.....nanti shu upload gambar kami di kota london ya...

3 comments:

Fiza Apani said...

yol..lama ke umi kt sana?..teringat masa lepas pantang hari tu..berpisah ngan umi bukan perkara yang mudah..(ayat mesti power..hehe)

StrewberiManis said...

cepat2 upload kak
tak sabar mau tengok akak yg makin kurus (serius tau. terus pasang niat nak kurus gak! HHAHAH & qila yg comel :)

gagak di rimba said...

sabar ye kak shu... :D