Thursday, April 7, 2011

: Spring sana Spring sini :


Aqila si bunga-bunga cinta kami..


Ammar si pujaan hati kami












bila masuk spring..yang paling indah mestilah pokok-pokok bunga yang sangat cantek..rase wangi je udara masa ni..

cuaca pun tidak la berapa sejuk sangat..antara 15°C - 20°C aje..dan UK ni biasalah terkenal dengan musim hujan..tapi musim hujannya bukanlah seperti kita kat Malaysia tu siap dengar guruh dan petir..dekat sini hujan-hujan je..kekadang tu kalau kita duduk dalam rumah, tak perasan dekat luar tengah hujan sekarang ni..tahu-tahu je jalanraya dah basah..

ok, ada satu lagi bunga yang tumbuh dibulan April atau May..bunga ni dipanggil buttercup flower..nanti kalau shu dapat capture gambar ni..shu blogkan ek..



4 comments:

mast@work said...

comeinya aqila

kak yol, spring rasanya the best la.. semua scene cantik2..

Nurul said...

alaaa...comelnya la model dan bunga2 itu...huhu

Fiza Ibrahim Apani said...

sangat comel putera & puteri yol..photographer pun terbaekk...

shuzana said...

mast
tu la..mmg cantek..tak sabar nak snap2 lagi...

nurul
model tu susah benornye nak amik gambar..

fiza
tu byk candid je..din nak beli lense baru..nak bg power lagi..hihi